autofanailt
autofanailt
Vilnius

Naujieji BMW X7 ir X5 gavo dar galingesnį variklį


Jeigu dairotės naujo, didelio ir net iki septynių asmenų gabenti galinčio visureigio, didelė tikimybė, kad į jūsų akiratį pateko BMW X7. Visiškai naujo modelio BMW „full-size luxury SUV“ arba didelis prabangus visureigis tikrai nepalieka abejingų. Ir viskas dėl tų grotelių... Vieniems jos atrodo gerokai per didelės, na, o kitiems – pats tas.
Tuo tarpu X5 pristatinėti net nereikia. Kaimyninės šalies kriminalinių filmų įkvėpti žmonės padėjo išpopuliarinti prabangaus visureigio sąvoką ir mūsų kraštuose. Iki tol visureigis buvo bekelei skirtas, nekomfortiškas, bet patvarus automobilis. Visgi Mercedes-Benz ML ir BMW X5 tą pakeitė. Visureigiai ėmė drąsiai jaustis ir mieste. Šie metai, „iks penktam“ kiek ypatingi - modelis švenčia savo 20-metį, tad naują variklį gavo ir jis, ir X7.

Šiek tiek apie X7
Kaip ir su daugeliu Bavarijos automobilių gamintojo modelių, tik pradėjus serijinę X7 gamybą, vairuotojai galėjo rinktis iš riboto skaičiaus variklio modifikacijų. Jos, laikui bėgant, plečiamos. Nuo gamybos pradžios prieinami buvo: du dyzeliniai 3 litrų agregatai su viena arba keturiomis turbinomis, išspaudžiantys 261 bei 394 arklio galias (XDrive 30d bei M50d atitinkamai), ir 2 benzininiai variantai. Iš pastarųjų pirkėjai galėjo rinktis XDrive40i su 3 litrų turbininiu 6 cilindrų varikliu (335 AG) arba labai galingą 4,4 litro V8 motorą su dviem turbinomis (456 AG), kuris beveik dvi su puse tonos sveriantį „džipuką“ nuo nulio iki šimto įgreitindavo per 5,4 sekundės.

Mums reikia daugiau galios
Tačiau BMW inžinieriai, matyt, nujautė, kad atsiras šio automobilio mėgėjų, kurie norės daugiau dinamikos ir greičio net maksimalų komfortą siūlančiame automobilyje. Nusprendę nesiterlioti kuriant naują variklį, kaip jau tapo įprasta automobilių gamyboje, BMW inžinieriai perkėlė jį iš M850i kupė. Dabar visi norintys gali įsigyti BMW X7 M50i su 523 AG V8 agregatu. Nuo 0 iki 100 km/h šis visureigis bus pajėgus įsibėgėti per 4,7 sekundės, o tai – tikrai įspūdinga. Tuo tarpu X5 M50i spidometras jau po 4,1 sekundės rodys 100 km/h, kas yra taip pat greitai kaip praeitos kartos BMW M3 (F80).
Nors X7 M50i nebus greitesnis už 6 litrų V12 Bentley Bentayga ar Porsche Cayenne Turbo, tačiau asmenys, provokuojantys šio modelio vairuotojus, tikrai liks nustebinti tuo, kaip greitai šis monstriško dydžio automobilis gali palikti įkyruolius savo galinio vaizdo veidrodėlyje.

Vairavimo malonumas
Aišku, greitis dar ne viskas. Vokiečiai daug dėmesio skyrė ir automobilio išmanumui, suvaldomumui. Kai galios tiek daug, reikia ir papildomos įrangos, kuri padėtų išnaudoti ją visą, „nenunešant“ kokios nors stotelės. Visi X7 ir nauji X5 gauna unikalią visų varančiųjų ratų (xDrive) pavarą ir riboto praslydimo diferencialą. Daugybė šių modelio įrangos žaisliukų padeda ir geriau judėti bekelėje, bet ar tą tikrai verta daryti su šešiaženklę sumą kainuojančiu prabangiu BMW? Turbūt, kad ne.

Norite naujo ir greito visureigio? Pasiruoškite paploninti piniginę.
Nors dar nėra oficialiai paskelbta, kiek tokios modifikacijos X7 kainuos Lietuvoje, tačiau pagal dabartinių modelių kainodarą galima spėti, kad tai bus suma, nekukliai viršijanti 100,000 eurų. BMW X5 turėtų būti kiek pigesnis, tačiau šešiaženklę sumą tikrai kainuos.

Nuotraukos: depositphotos
Visos nuotraukos
Komentarai (0) Rašyti komentarą