edgar
edgar
Vilnius
Mano automobiliai: Volkswagen Golf Mk4 Golf MK4

Volkswagen Golf Mk4 - ACCUAIR E-LEVEL +

  • Įrašo kategorija: Tiuningas
  • Darbų/įvykio data: 2020-06-27
Sveiki visi, karantinas mūsu šąli jau pasibaigė, tai po truputi viskas grįžta i savo įprastinius vėžius. Tai ir mes toliau padedam kurti automobilių projektus. Šiandienos straipsnis bus apie Volkswagen CC 2013 metu gamybos, su pilna „ACCUAIR E-LEVEL +” Sistema.

Pradėsiu pasakojimą nuo to kaip viskas prasidėjo. O prasidėjo viskas paprastai viena miela diena paraše man Kernius su klausimu: „ ar galiu pas tave atlėkti kažkas muša priekyje kur amortizatorius“. Žinoma aš sutikau, ir susitarėme kuria diena atvažios. Atvažiavus įvarėme mašina į garažą ir pradėjau aiškintis problema, iškėliau mašiną nuėmiau prekinius ratus, apžiūrėjau pakabą kaip ir nėra matomu gedimu, po to jisai išleido orą iš priekiniu amortizatorių, ir dar karta pradėjau kratyti važiuoklė ir pasirodo, kad tas mušimas yra dėl tuo, kad atsisuko amortizatoriaus centrine veržle ir štokas turėjo laisvumu ir mušė kai važiavo per duobes. Priežastis tuo buvo, kad žmogus užsuko su elektrine drėle ir matyt buvo mažai likę įkrovimo akumuliatoriaus ir nepilnai prisiveržė. Po nustatymo gedimo amortizatorius buvo išimtas veržle prisukta jau su pneumatiniu suktuvu ir amortizatorius buvo įstatytas atgal į savo vietą, taip pat prisukau iš naujo ir dešines puses amortizatoriaus viršutine veržlę, nors ten mušimu nebuvo bet sake Kernius, kad irgi prisuko su elektrine drėlę. Kaip ir viskas turėjo baigtis bet žmogui užsinorėjo padaryti išvertimą, norėjo padariau jam išvertimą gavosi išvertimas kažkur -1,5 laipsnio galima buvo sureguliuoti ir -3 laipsnius bet kolkas nebuvo prasmes. Tuo ir baigėsi trumpas apsilankymas, bet tai nebuvo pabaiga.









Kaip pradžioj ir minėjau pas žmogų stovi „ACCUAIR E-LEVEL +” Sistema o tai reiškia, kad papildomai montuojasi aukščio davikliai, kad pastoviai palaikyti užprogramuota aukštį jai į mašina atsisėda daugiau žmonių arba kažką sunkaus įdedi i bagažinę. Pats aukščio daviklis susideda iš bloko į kuri prijungimas laidas, ir taip vadinamos kojele kuri vaikšto aukštin žemyn ta kojele turi 4 skilęs priklausomai nuo pakabos vaikščiojimo aukščio tvirtinsis prie tam tikros skilęs. Tvirtinimasis aukščio daviklio paprastas viena dalis tvirtinasi prie nejudamos dalies kita prie judamos pakabos dalies ir susijungia su daviklio kojele per traukę. Grįžtant prie darbu, tai kaip ir prieš tai viena miela diena susirašėme su Kerniu ir paklausė ar pasiimčiau sumontuoti tuos aukščio daviklius, aišku buvau šiek tiek pasimetės nei patirties nei daug žinių neturėjau, taip buvo instrukcija ir pilna video kaip montuoti aukščio daviklius, bet kai darai pats gyvai viskas visai kitaip, bet vis tiek sutikau, nes jai atsiskaičiau nežinau kada gyvenimas dar tokia proga duotu. Be to kai kalbėjomės sužinojau, kad gal nesikreiptų pas mane bet su draugu bandė patys statyti aukščio daviklius ir tįsiok vos nesulaužė davikliu nuo tada buvo nuspręsta kreiptis pas mane, nes žmogus mate mano darbus ir pasitikėjo manim, kad atliksiu darbus labai kokybiškai.

Prasidėjo ilgas kelias aukščio davikliu instaliavimas, pačius darbus dirbant visa diena realiai per keletą dienų sumontuoti galima, mūsu atveju gavosi apie 3 savaites, nes dirbau vakarais tai realiai per pora valandų spėdavau pamatuoti ir pragręžti pora skiliu ir tiek. Pradėjau darbus nuo instrukcijos skaitymo, ten aprašyta kaip teisingai sumontuoti aukščio daviklį kaip išmatuoti atstūmus, kad žinoti prie kurios skilęs prijunkti trauke ir kokiu klaidu reikia vengti.

Perskaičius instrukciją prasidėjo darbai, pradėjau nuo galo nes ten buvo lengviausia juos pritvirtinti. Pradėjau nuo daviklio vietos nustatymo tam buvo panaudota dvipuse juosta, priklijavau davikli prie galines balkes ir pradėjau ieškoti kur judamos pakabos daliję tvirtinti kita daviklio dali. Išmatavus visus atstūmus pažemėjąs kur reikės gręžti skilęs, nuėmiau daviklį pradėjau gręžti skilęs. Pragręžęs skilęs įpresavau sriegius ir viska vėl sumontavau atgal, pradėjau reguliuoti trauke. Komplekte eina tam tikro ilgio trauke su sriegiu tai reikėjo atmatuoti reikiama ilgi ir kas buvo nereikalinga atpjauti, išmatavus viska, surinkau aukščio davikli, pritvirtinau prie mašinos ir pažiūrėjau kaip vaikšto daviklis ar turi vaikščiojamo atsargas ir ar niekur neužlaužo jo patikrinus viska daviklis buvo nuimtas ir perėjau prie kitos puses principas buvo toks pat tai ilgai neužtruko išmatuoti ir surinkti aukščio davikli.













Kalbant apie prieki tai viskas lieka tas pats, tik papildomai reikėjo pagaminti specialu tvirtinimą kuris tvirtinasi prie šakes ir prie jo jau trauke, pati davikli pritvirtinau prie lanžerono, pragręžęs skilęs ir įpresavus sriegius, surinkau priekinius daviklius. Tuo tarpu reikėjo pertvirtinti ABS daviklio ir oro žarnos žarnas nes maiše kojelei vaikščioti. Atlikus visus darbus sujungiau daviklius su valdomuoju bloku ir paleidome sistema kalibruotis. Kalibravimas truko kažkur apie 5 minutes ir galu gale buvo pasektas norimas rezultatas sistema mate daviklius ir veikė taip kaip priklauso jai.













Apibendrinant atliktus darbus, noriu pabrėžti, kad darbo tikrai daug jai nori atlikti kokybiškai, nes nors vienas netikslumas ir labai lengvai galima sulaužyti aukščio davikli, dėlto darbai užsitęsė ilgam bet rezultatas darbu mane tenkino kaip ir klientą. Tai didelis ačiū Kerniui už suteikta galimybe mano dirbtuvėms „EdgaCUTOM“ sumontuoti aukščio daviklius.
Komentarai (0) Rašyti komentarą