Autofanai
Autofanai
Vilnius

Galingiausias kompaktinis SUV: naujasis „Audi SQ2“


Efektinga išvaizda ir neįtikėtinai smagus važiavimas: Paryžiaus automobilių parodoje „Audi“ pirmą kartą pristatys „Audi SQ2“. Naujasis „Q2“ šeimos narys yra unikalus kompaktinių automobilių segmente – jo galia siekia 221 kW (300 AG), tad kompaktinis SUV iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,8 sekundės ir pasiekia maksimalų elektronika apribotą 250 km/val. greitį.

Nuo 0 iki 100 km/val. per 4,8 sekundės: variklis

Kiekvieno „Audi S“ gamos modelio širdis yra variklis ir „SQ2“ nėra išimtis – jo itin galingas „2.0 TFSI“ motoras pasiekia 221 kW (300 AG) galią ir 400 Nm sukimo momentą, tad tai yra galingiausias variklis kompaktinių SUV automobilių klasėje. Šis sportiškas SUV yra ir pats greičiausias, nes iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 4,8 sekundės ir pasiekti elektronika apribotą maksimalų 250 km/val. greitį.

Stabilumas kelyje, traukos kontrolė ir tikslus valdymas: jėgų perdavimas

„2.0 TFSI“ variklis komplektuojamas su septynių greičių „S tronic“ dviejų sankabų automatine pavarų dėže, žaibiškai perjungiančia pavaras tiek D ir S režimu, tiek ir vairuotojui jas perjungiant svirtelėmis prie vairo.

Visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara užtikrina itin sportišką ir saugų važiavimą. Važiuojant greitai ir vairuotojui vos pasukus vairą, elektronikos valdoma sistema akimirksniu perduoda daugiau sukimo momento galinei ašiai – didesnis galiniams ratams perduodamas sukimo momentas padeda dar tiksliau įveikti posūkį. Be to, „quattro“ pavara ne tik leidžia itin tiksliai važiuoti posūkiuose, bet ir užtikrina maksimalią trauką ir saugumą ant slidžios kelio dangos. Visų ratų pavara veikia drauge su sukimo momentą tarp tos pačios ašies ratų skirstančia sistema, kuri užtikrina tolygų važiavimą posūkiuose, nepastebimai pristabdant mažiau apkrovos turinčius vidinius ratus.

20 mm žemesnis: „S sport“ pakaba ir progresyvi vairo sistema

„Audi SQ2“ sumontuota „S sport“ pakaba yra pritaikyta dinamiškoms variklio charakteristikoms. Dar sportiškesnė už įprastą pakabą, ji užtikrina, kad dinamiškas SUV yra 20 mm žemesnis už įprastą versiją. Progresyvi vairo sistema taip pat pritaikyta sportiškoms S modelio charakteristikoms. Vairo sistemos krumpliai išdėstyti taip, kad daugiau sukant vairą, sistema pradeda veikti labiau tiesiogiai ir su greitesniu atsaku į vairo pasukimą, padidinant valdymo tikslumą tiek važiuojant mieste, tiek ir greituose posūkiuose.

Išskirtinė „S“ linijos išvaizda

Net ir įprastas „Audi Q2“ yra itin charakteringų bruožų SUV, kuriam su niekuo nesupainiojamą išvaizdą suteikia pleišto formos kėbulas su dinamiškomis kėbulo linijomis, ryškiomis šoninėmis briaunomis ir išsiskiriančiu galiniu statramsčiu. „Audi SQ2“ modelyje ši sportiška išvaizda buvo dar labiau paryškinta, o didelį automobilio galios potencialą atspindi vientisos aštuoniakampės grotelės su sudvigubintais perskyrimais. Priekinis oro skirstytuvas, besitęsiantis nuo vienos didelės oro įsiurbimo angos iki kitos, ypatingai išryškina atletišką „SQ2“ formą, kuri dar labiau pabrėžiama standartinėje komplektacijoje esančiais LED priekiniais ir galiniais žibintais su dinaminėmis posūkių šviesomis.

Standartinė „Audi drive select“ važiavimo režimų sistema leidžia pasirinkti norimą važiavimo režimą, keisdama vairo sistemos, septynių greičių „S tronic“ pavarų dėžės ir kitos įrangos veikimą.

Dinamiški akcentai: salonas

Kompaktinis „Audi SQ2“ yra 4210 mm ilgio ir turi 2594 mm atstumą tarp ašių, taip užtikrinant erdvų saloną. Į bagažinę telpa nuo 355 iki 1000 litrų, o šiuolaikiškas salono dizainas su sportiškais akcentais atkartoja dinamiškas išorės kėbulo linijas.

„SQ2“ salone labiausiai išsiskiria trys elementai: raudoni ortakių apvadai, dviejų spalvų „Nappa“ oda aptrauktos sėdynės ir salono apšvietimas su šviečiančiais intarpais.

Didelės jungiamumo galimybės: „MMI navigation plus“ ir „Audi connect“ sistemos

Kaip ir „Audi Q2“, sportiškas „SQ2“ turi itin pažangią multimedijos sistemą, o aukščiausiai gamoje yra „MMI navigation plus“ sistema su „MMI touch“ valdikliu. Meniu parinktys yra aiškiai suskirstytos, pasukamas valdiklis turi lietimui jautrų plotą, kurio pagalba galima naršyti informaciją, rašyti tekstą ir didinti vaizdą ekrane. Valdymas balsu ir paieška sistemoje veikia itin greitai, todėl užtenka vos kelių raidžių ar ištartų žodžių, norint pasiekti reikiamo rezultato. „MMI navigation plus“ sistema turi 8,3 colių ekraną, duomenų siuntimo modulis palaiko itin spartų LTE standartą ir turi „Wi-Fi“ belaidę saitvietę keleivių mobiliems įrenginiams.

Pažangios technologijos: vairuotojo pagalbinės sistemos

„Audi SQ2“ vairuotojo pagalbinės sistemos yra tokios pačios kaip ir didesniuose gamintojo modeliuose. „Audi pre sense“ yra standartinė įranga, radarų pagalba atpažįstanti pavojingas situacijas, kurias gali sukelti netikėtai pasirodę pėstieji ar kiti automobiliui. Apie galimą pavojų sistema perspėja vairuotoją, o jam nesiėmus veiksmų ir esant neišvengiamam susidūrimui, pati automatiškai stabdo automobilį. Automobilyje taip pat yra prisitaikanti greičio palaikymo sistema su sustojimo ir pajudėjimo, taip pat važiavimo spūstyse pagalba, kurios veikimą užtikrina ne tik radarai, bet ir priekinė vaizdo kamera.

„Audi active lane assist“ technologija vairuotojui padeda važiuoti savo eismo juosta, pasirenkamas statymo pagalbininkas pats įvairuoja automobilį į išilgai ir skersai esančias stovėjimo vietas, o iš jų išvažiuojant atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas, kai iš šono atvažiuoja automobilis. „Audi side assist“ sistema perspėja vairuotoją pranešimu šoniniame veidrodėlyje, jei atsiranda kliūtis persirikiuojant.

Pirmą kartą naujasis „Audi SQ2“ bus pristatytas 2018 m. spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje.

Pranešimas spaudai: bns.lt
Visos nuotraukos
Komentarai (0) Rašyti komentarą