autofanailt
autofanailt
Vilnius

Lamborghini skirta raliui? Huracan Sterato


Kada išgirstate kažką apie italų automobilių gamintoją Lamborghini, kas šauna į galvą? Greiti dviduriai sportiniai automobiliai? Aukštai pakylančios durys? Ryški geltona spalva? Galingas variklio griausmas? Na, bet kokiu atveju turbūt tarp tų asociacijų tikrai nėra ralio. Bent jau iki šiol nebuvo. Tačiau superautomobilių kūrėjas nusprendė, kad būtent bekelei ir raliui skirto Lamborghini labiausiai trūksta, tad anonsavo konceptą – Huracan Sterato.

Kas tai?
Dauguma turbūt žinote Huracan, mažesnįjį Lamborghini kupė, kuris pakeitė senąjį Gallardo. Tai labai galingas automobilis, kurio širdis - “dainuojantis” V10. Jis skirtas greitkeliui bei trasai, tačiau Lambo inžinieriai, matyt, tapo sužavėti Urus (dabartinio Lambo visureigio) sėkme ir nusprendė išbandyti bekelę su savo sportiniais automobiliais. Nors pasirodė tik koncepcinės Huracan Sterato nuotraukos, tačiau iškart matomos automobilio galimybės. Pasak vyr. kompanijos techniko M.Reggiani, Sterato versija atspindi Lamborghini norą būti ateities vizijų kūrėja ir pagaminti sportinį automobilį, galintį važiuoti bekele. Pasak vyro, tai turėtų būti naujas performance bei važiavimo malonumo bekele etalonas.

Ką apie jį žinome?
Itališkai Sterato reiškia žvyrkelį, bekelę, tad pavadinimas tikrai atspindi automobilio paskirtį. Pati naujojo modelio bazė bus paremta naujausiuoju Huracan EVO. Variklis bus tas pats 5,2 litro V10 su įspūdingomis 640AG. Vairuotojui taip pat padės Lamborghini inžinierių kūrinys - LDVI technologija, skirta nuspėti vairuotojo veiksmus ir automobilį padaryti dar labiau suvaldomu. Tiesa, šiame modelyje ji bus ypatingai sukalibruota bekelei.
Pasak ankstyvų techninių duomenų, Sterato bus beveik 5cm aukštesnė už standartinį Huracan, gaus dugno ir kėbulo apsaugas bei aliuminines plokštes priekyje ir gale. Ratai – kurti bekelei, o koncepto išvaizda yra labai „Lambordžiniška“. Apie tai, kad pamačius tokį automobilį didžioji dalis žmonių stabtels arba pasuks galvą palydėti jį žvilgsniu, nekyla abejonių. Ant kapoto ir stogo įrengti senuosius B grupės ralio halogenus menantys LED žibintai. Pasak gamintojų, interjere turėtų būti randamas titaninis rėmas, aliumininės grindys bei visiškai naujos sėdynės.
Apie kainą ir išleidimo datą žinių dar nėra, tačiau automobilis turėtų pasirodyti kitų metų eigoje arba net 2021m., o kainuoti – 15-20 proc. daugiau nei standartinis Huracan Evo.

Nuotraukos: Lamborghini
Visos nuotraukos
Komentarai (0) Rašyti komentarą