autofanailt
autofanailt
Vilnius

Greičiausias keturduris - Brabus 800 AMG GT 4dr


Brabus yra atskira tema visai aibei pokalbių apie automobilius. Tai yra oficialus Mercedes-Benz partneris, kaip ir AMG, kuris gamina visiškai monstriškus į galią bei brutalumą orientuotus automobilius. Jeigu įprastos Mercedes-Benz gamos viršuje (pagal galingumą) tupi AMG, tai Brabus gamykloje net ir šios modifikacijos lekia lauk ir yra keičiamos savitais sprendimais. Automobilių kiekis - labai ribotas, gaminamas tik pagal užsakymus, tačiau rezultatas yra išskirtinumas bei nežabota galia.

Tebuvo tik laiko klausimas, kada Brabus inžinieriai, iš pramone garsėjančio Vokietijos Rūro regiono, prikiš pirštus prie naujo ir egzotiško AMG GT 4 durų kupė.

Kol kas galingiausia parduodama standartinė modifikacija – AMG GT 63S (nors patyliukais jau kalbama apie dar galingesnio, hibridinio GT 73 gamybą), kas yra žvėriškai galingas ir greitas automobilis su 4 litrų V8, turinčiu dvi turbinas, 630 arklio galių ir 901 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas 0-100 km/h trunka vos 3,1 sekundės, o maksimalus greitis - 315km/h. 99% procentams pasaulio žmonių, galios ir greičio čia yra per daug arba pakankamai. Tačiau Brabus visada buvo skirtas tam 1%, kurie mėgsta pažiūrėti pavojui į akis ir dar parodyti jam vidurinį pirštą.

Brabus 800 AMG GT4dr turi visiškai naujas turbinas bei unikalią kompiuterinę variklio valdymo įrangą, kuri yra išskirtinė Brabus automobiliams. Darbo vaisius - 800 AG, 1000 Nm, 0-100 km/h per 2,9 sekundės, tačiau tas pats 315km/h maksimalus greitis. Galbūt ne taip ir įspūdinga?... Juokas juokais, bet, jeigu skaičiai bus teisingi, tai šis automobilis taps greičiausiu keturduriu visame pasaulyje. Nors akceleracija Teslai S P100D nusileidžia, tačiau ilgoje tiesiojoje jį tikrai nurungtų.

Inžinerinių Brabus pastangų rezultatas yra ne tik 25% išaugusi galia, 11% padidėjęs sukimo momentas, be pokyčių neapsieita ir eksterjere. Automobilį puošia visiškai naujos priekinės grotelės, unikalūs 21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankiai priekyje ir 22 colių gale. Įsėdus vidun iškart pasitinka išskirtinis salono dizainas. Patobulinta aerodinamika, naujas priekinis spoileris, matiniai juodi dažai – viskas suteikia unikalumo bei skatina priklausomybę akceleratoriaus pedalui. Automobilio pakaba sukonfigūruota taip, kad jis būtų beveik 3 centimetrais žemesnis, o anglies pluošto elementai suteikia stabilumo. Tad akcentai keli: greitis, greitis ir dar daugiau greičio.

Norite jo? Piniginę paploninti ruoškitės didesne nei 200 tūkstančių eurų suma ir nusiteikite laukti eilėje. Stebina žinojimas, kad tai net nėra pats galingiausias Brabus gaminamas automobilis.

Nuotraukos: BRABUS
Visos nuotraukos
Komentarai (0) Rašyti komentarą