autofanailt
autofanailt
Vilnius

Geriausi 2019 metų šeimyniniai hečbekai

Hečbeko tipo automobiliai išpopuliarėjo dar 9-ajame dešimtmetyje. Dėl pirmos ir antros serijos „golfukų“, Peugeot 205, Ford Escort bei Fiesta šis automobilių industrijos žanras turi didžiulį pasisekimą kone visame pasaulyje, o ypač Europoje.
Kaip bebūtų, daugelis vairuotojų vis tiek renkasi brangiau išlaikomą, mažiau ekonomišką ir jau padėvėtą BMW, Audi ar Mercedes-Benz vietoj naujutėlaičio hečbeko. Kodėl? Bene pagrindinė priežastis - žmonės mano, kad hečbekuose trūksta vietos. Visgi mes norėtume tai paneigti, todėl šiame straipsnyje jums pristatysime 5 geriausius 2019 metų šeimyninius hečbekus, kuriuose tikrai netrūks vietos.

VW GOLF (nuo 17,800 Eur)

Labai plačiai žinomas ir ilgametis „Top Gear“, o dabar „Grand Tour“ žurnalistas J.May‘us viename interviu pasakė, kad vienintelė mašina, kurios egzistavimo mums tikrai reikia – Golfas. Visos kitos – nebūtinos. Tokiai stipriai britų žurnalisto nuomonei antrina ir skaičiai. Nuo to, kai VW pradėjo gaminti šio modelio automobilius, jų nupirkta virš 30 milijonų. Daugiau parduota tik Toyota „Corolla“ ir JAV populiarių Ford „F-Series“ pikapų.
Golfe, kaip ir daugumoje kitų VW modelių, visko yra tiek, kiek reikia. Naujausios kartos Golf išvaizda tikrai traukia akį, interjero medžiagų kokybė gera, o šio gamintojo varikliai bei kiti mechaniniai komponentai turi kone nepriekaištingą reputaciją. Kiekvienam automobilių mylėtojui tikrai atsiras tinkamas Golf variantas. Galima rinktis 1 litro turbo benzininį variklį arba pirkti Golf GTI, kuris lenktynių entuziastų širdyse turi ypatingą vietą. Yra ir universalas, jeigu nenorite hečbeko...
Golf – tiek, kiek mums reikia iš automobilio.

Kia Ceed (nuo 14,990 Eur)

Dar prieš dešimtį metų Kia nebuvo labai patrauklus automobilių gamintojas mūsų šalyje. Vienintelis modelis, kuris šmėžuodavo Lietuvos keliuose buvo Kia Sorento visureigis, tačiau pastaruoju metu labai daug į dizainą bei marketingą investavę gamintojai iš Pietų Korėjos išpopuliarėjo.
Kone kasmet tarp metų Lietuvos ir Europos automobilių nominantų atsirandantis Ceed maloniai nustebins kiekvieną vairuotoją bei keleivį. Vietos čia yra tikrai pakankamai, ypač jeigu gale sėdi ne itin aukštaūgiai keleiviai ar vaikai. Dyzeliniai šio modelio varikliai itin taupūs, o ir automobilio valdymas ganėtinai geras, kaip už tokią kainą. Vienintelis minusas – interjero kokybė. Ji atsilieka nuo segmento lyderių.
Pigu? Taip. Puiku? Pakankamai.

Audi A3 (nuo 25,200 Eur)

Vietos šiame sąraše užteks tik vienam iš „Švenčiausiosios automobilių gamintojų trejybės“, kurią sudaro Audi, BMW ir Mercedes-Benz. Kiekvienas iš jų gamina po vieną arba net kelis hečbekus, tačiau šiame sąraše nusipelno būti tik Audi A3. Kodėl? Ogi todėl, kad pirmos serijos BMW – per daug aštrus, antrosios – nevertas dėmesio, jei nesivadina M2, o A klasės „Mersas“ – per brangus.
Audi A3 – tikras aukso viduriukas. Jis yra kiek brangesnis už kitus šio sąrašo narius, bet gali pasigirti daug minkštesne važiuokle, geresne interjero surinkimo kokybe, daugybe žaisliukų, kurie leidžia automobilį individualizuoti, ir kitų vairuotojo komfortui skirtų elementų. Varikliai, tiek dyzeliniai TDI, tiek benzininiai TSI – irgi labai patikimi.
Klausimas tik vienas – ar norite ir galite sau leisti mokėti beveik 10 tūkstančių daugiau nei už konkurentą? Jeigu taip – nedvejokite.

Ford Focus (nuo 18,810 Eur)

Ford visada mėgo būti šiokiais tokiais dizaino novatoriais. Tai ypač matėsi ir matosi žvelgiant į jų modelį flagmaną – Focus. Ralyje sužibėjęs pirmosios kartos „Fokusas“ šio modelio mylėtojus suskirstė į dvi grupes: vieni, kurie mėgsta jo praktiškumą ir ekonomiją, o kiti – ST ir RS modifikacijų gerbėjai, mėgstantys greitį trasoje bei dinamišką posūkių įveikimą.
2019 metų Ford „Focus“ gavo atnaujintą interjerą. Nors medžiagų pasirinkimo kokybe kiek nusileidžia VW, bet kokybines spragas atperka vairavimo malonumas. Pasirinkus galingesnį benzininį variklį, net ir visiškas naujokas trumpam galės pasijusti kaip Sebastianas Loebas ar Benediktas Vanagas. Tačiau šiam pojūčiui užtikrinti tiks tik mechaninė pavarų dėžė. Tuo tarpu, dėl ekonomijos šį modelį mėgstantys žmonės taip pat ras sau tinkamą dyzelinę modifikaciją.
Šis Ford „Focus“ yra vertas vadintis pirmosios kartos „Focus“ įpėdiniu.

Opel Astra (nuo 17,600 Eur)

Opel turėtų apie daug ką pasikalbėti su KIA. Tai - du automobilių gamintojai, pastaruoju metu gerokai pakėlę savo vertę Europos rinkoje. Seniau Opel būdavo tas automobilis, kuris greitai surūdys. Opel Calibra buvo „ubagų Ferrari“, o rasti dvigubos savo vertės remonto išlaidoms nepareikalavusią „Omegą“ – nebuvo įmanoma. Visgi šie vokiečių gamintojai ištaisė savo klaidas ir maždaug prieš 10-12 metų pradėjo leisti labai sėkmingus automobilius.
Tiek žurnalistai, tiek paprasti vairuotojai naująją „Astra“ vertina labai pozityviai. Septintosios kartos hečbekas turi labai erdvų saloną, kuriame daug lengviau tilps keturi, o „iš bėdos“ ir penki žmonės. Dyzeliniai Opel varikliai tikrai patvarūs, dabar neretas susuka 250,000 km ir nesusiduria su jokiais rimtais gedimais. Deja, interjeras šiame automobilyje nuobodokas, o tam tikrų funkcijų valdymas – gana nepatogus.
„Astra“ – puikus automobilis, tik ar pats puikiausias šiame segmente?
Visos nuotraukos
Komentarai (0) Rašyti komentarą