Automobilio specifikacija
  • Pagaminimo metai: 2005
  • Variklio galia (kw): 132
  • Variklio tūris: 1.6
  • Kilometražas: 150000
  • Kuro tipas: Benzinas
  • Varantieji ratai: Priekiniai
  • Spalva: Žalia
  • Pavarų dėžė: Mechaninė


Apie automobilį

Vienas labiausiai atpažįstamų ir prižiūrimų Mini markės automobilių Vilniuje. Po kelių modifikacijų tapęs itin malonius vairavimo įspūdžius paliekančiu daily automobiliu, sugebančiu pasikandžioti ir lenktynių trasoje. Tačiau, ko gero, didžiausias šio auto pasiekimas yra išjudinta sportinių Mini bendruomenė, kuri vis labiau augina raumenis, dažniau dalyvauja sporto renginiuose ir plečiasi.

Automobilis prižiūrėtas tik MiniCare ir EvoRacing servisuose, kas jau ir taip daug ką pasako. Nors turi itin gyvą širdį a.k.a. neužvaikytas (esu vienintelis savininkas po Italijos), kaip ir visi Miniai, šis auto buvo kaprizingas ir karts nuo karto rodydavo ragus. Tačiau po kurio laiko suprato, kad gesti neverta, vis tiek bus sutvarkyta savaitės bėgyje, ir tuo savo kaprizus baigė. Už tai jis reguliariai maitinamas tik aukščiausios klasės tepalais.

Po modifikacijų automobilis prisuko kuklius 132 kw, tačiau dėl savo mažo svorio ir nuo pačios apsukų apačios užpučiančio superchargerio, lenkia gerokai brangesnes, naujesnes ir ant popieriaus galingesnes mašinas. Kad būtų aiškiau, tiesiojoje važiuoja identiškai su stockiniu Impreza WRX, 192 kw turinčiu senesniu S4 biturbo, drage lenkia 200kw 530d. Jei tiesiojoje arklių neužtenka, vingiuotame kelyje dažniausiai lygūs būna tik modifikuoti arba gerokai aukštesnės klasės sportiniai automobiliai.
Tiesa, įdomu ir tai, kad MiniRocket važiuoja greičiau nei iki didesnių skaičių čipuoti kiti Miniai.

Vos kelios modifikacijos užtikrina įspūdingą sukibimą su kelio danga staigių posūkių metu, o panorėjus komfortiškesnio važiavimo, vos kelių mygtukų pasukimu galima turėti minkštą važiuoklės konfigūraciją.

Ko gero, smagiausia šio auto modifikacija buvo sportinė išmetimo sistema, kuri savo tembru ir popkornus primenančiais sproginėjimais malonina ausį kiekvieną kartą, kai užkeliamos apsukos ar atleidžiamas gazo pedalas.

Modifikacijos:
- MeisterR CRD+ pilnai reguliuojama sportinė pakaba;
- Milltek cat-back non-resonated išmetimo sistema;
- Powerflex poliuretaniniai salenblokai;
- KAVS -15% pulley superchargerio modifikacija su šaltesnio degimo žvakėmis ir sukimo diržu;
- Alta V2 šalto oro paėmimo sistema;
- 1320mini bypass valve;
- Labai kibios Michelin Pilot Sport 4 padangos;
- Keramikinės stabdžių kaladėlės.

Pirmą kartą skaitant šį aprašymą gali susidaryti arogancijos įspūdis, kažką tai prajuokins, kažką supykdys. Suprantu, kad gatvėje yra gerokai galingesnių, labiau modifikuotų auto, kurie važiuoja geriau, greičiau ir labiau vertų "raketos" pravardės. Pagrindinė mintis yra ta, kad iš pirmo žvilgsnio kuklus, kažkam "moteriškas", Mini Cooperis, gali pranokti lūkesčius ir kelti vyriškas vairavimo emocijas. Tai šypseną sau ir kitiems keliantis auto, iš kurio kiti per daug nesitiki. Jei pravažiuosi geriau, kiti nustebs ir parodys liuksa. Jei nepavysi, supras, nes tai Minis su 1.6 varikliu. Svarbiausia - tai tikrai smagus automobilis. O gal tai tiesiog akla meilė...
Komentarai (0) Rašyti komentarą