edgar
edgar
Vilnius
Mano automobiliai: Volkswagen Golf Mk4 Golf MK4

Volkswagen Golf Mk4 - VW SCIROCCO

  • Įrašo kategorija: Tiuningas
  • Darbų/įvykio data: 2020-04-23
Sveiki visiems,
Kol karantinas tęsiasi mūsų šalyje, papasakosiu apie naujus darbus. Kaip ir minėjau praeitam bloge, kad į svečius užsuks Rokas su savo VW Scirocco tobulinimui.

Buvo užsakyti tokie darbai:
Camber plates montavimas.
Surasti oro nutėjimą iš dešinės priekinės pagalvės.
Posparnių platinimui.

Pradėsime nuo „Camber plates“ instaliavimo darbų. Pats darbas nėr sunkus, tiesiog reikia išimti seną amortizatorių ir pakeisti atraminį guolį į guolį, kur galima reguliuoti išvertimą ir sudėti viską atgal, bet sunkumas atsiranda, kad norint reguliuoti išvertimą reikia praplatinti viršutinį taip vadinamą „stakana“, nes kitu atveju neleidžia tinkamai sureguliuoti. Viską išmatavus pasiėmiau pjaustytuvą ir pagal šabloną buvo praplėstas „stakanas“ poto su šlifokliu apdirbau skilęs. Taip pat, kad neatsirastų rudys apdirbau antikorozine danga.








Prieš surinkinėdamas priekinius amortizatorius pradėjau ieškoti kur leidžia orą ir defektas pasireiškia kai montavau vairuotojo pusės priekinį amortizatorių. Vartant jį, kai pagalvė pripusta per viršų kur ir dvi tarpinės per jas leisdavo orą. Galutinai reikia keisti ir iš kaires pusės tarpines ir iš dešinės nors iš pradžių reikėjo tik iš kairės surasti ir pašalinti oro nutekimą. Šia procedūra nėra sunki, reikia atsukti viršutinę dalį pagalves, ištraukti dvi tarpines, ir sudėti naujas tarpines prieš tai sutepus, kad lengvai praslystų pro štoko amortizatoriaus. Kas liečia matmenis tarpinės tai tiesiog išmatuoti štoko amortizatoriaus diametrą ir tiek. Realiai, kas liečia storį tarpinės tai galima seną išmatuoti ir turėti plius minus supratimą, kokiu reikės tarpinių. Atlikus visus tvarkymo darbus surinkau atgal priekine važiuoklę ir apsiėmiau platinti posparnius.




Pats procesas labai paprastas išimi sena posparnį per vidurį atpjauni, surenki prispaudi maksimaliai į viršų ir su plastmase sujungi posparnį ir surenki atgal. Tai daroma tam, kad mašina nusileistų žemiau, nes dažniausiai yra tarpas tarp posparnio ir ta tarpą galima išnaudoti gaunant didesni nusileidimą.



Ir galutinai viską surinkus patikrinus, mašina buvo atiduota Rokui, kuri toliau važiavo tobulintis.



Komentarai (0) Rašyti komentarą