edgar
edgar
Vilnius
Mano automobiliai: Volkswagen Golf Mk4 Golf MK4

Volkswagen Golf Mk4 - Pirma pažintis su apdailos kopijomis

  • Įrašo kategorija: Tiuningas
  • Darbų/įvykio data: 2019-03-09
Sveiki,
Šiame savo autobloge papasakosiu istorija, kaip aš perdariau IV kartos golf į stiprų stance atstovą Lietuvoje. Pradėsime nuo pradžių, o šiandien papasakosiu apie tai, kaip viskas prasidėjo ir pirma savo pažintį su apdailos detalių kopijoms.
Viskas prasidejo 2014 metais, kai juodas golfas su chromotomis priekinėmis grotelėmis po truputi pradėjo atsibosti ir norejosi kažko naujo. Tuo momentu buvo dar madinga " drakono stilius", bet galų gale nusprendžiau eiti stenco keliu, kadangi minėtas „drakono stilius“ nepatiko ir nelipo.
Prasidėjo apdailos paieškos per vietines svetaines. Dėl žinių stokos nusipirkau R32 apdaila, kuri buvo pagaminta iš stiklo audinio. Iš pradžių viskas atrodė puikiai, to pasekoje aš juos nusipirkau. Buvau be galo laimingas, bet pasirodė, kad džiauktis nelabai buvo kuo..


Pamatuoti ant mašinos apdailos nelabai ir pagalvojau prieš pirkdamas. Mąstydamas, kad viskas tiks be perkaištų, iškart atidaviau apdailą dažyti ir klijuoti groteles priekyje ir gale. Kažkokių įtarimų, kaip ir minėjau, man aišku nekilo, kad kažkas gali būti netaip, bet pasirodo buvo.


Po visu darbų atėjo diena, kai viską reikėjo pritaikyti ant mašinos. Pradėsiu nuo priekinio buferio. Pasirodo norint uždėti ir pritvirtinti prekinį buferį, reikėjo nupjauti auseles ant kripančiųjų, kur tvirtinasi buferis pro sparną. Ant pačio buferio taip pat nebuvo kreipančiųjų, tai realiai gavosi, kad buferis laikėsi tik pritvirtintas priekyje 4 vietuose, nes pusparniai nelabai ir laikė buferi, bet buferis buvo uždėtas.

Sekantis - galinis buferis ir čia irgi buvo vargo. Visų pirma tai, kad buvo kopijos, jų mastelis ir kokybė, bei matmenys nelabai atitiko originalioms detalėms. Norint pritvirtinti galinį buferį man reikėjo atpjauti apatinius tvirtinimus prie kurių tvirtinosi buferis, kas turi Golf IV žinos apie ką aš šneku. Tačiau, tuo neapsistojo ir teko dar patrumpinti galine balke nes, buferis fiziškai neįsitvirtindavo į savo vietą. Įveikus visas kliūtis apdaila buvo uždėta, pradžiai buvo gerai, vėliau jie buvo pakeisti kitais.

Taip pat, pritvirtinau slenksčius. Aišku, vaizdas buvo nelabai koks, nes iš esmės gavosi, kad jokio vaizdo jie neduoda ir atrodo visiškai beprasmiški.

Ir pabaigai dar buvo perdarytas kapotas, nupirkus groteles be ženklo komplekte buvo zagluškė, kad uždaryt išpjovą ženklui kapote. Priklijavus zagluškę ir užpakliavus ir perdažius kapotą važinėjau toliau. Bet neilgam, nes pradėjo trūkinėti kur yra zaglūškės tarpas, dėl to teko ją nuimti ir privirinti metalo lakštą į tą vietą ir bėda dingo, iki šiol viskas yra gerai.

Apibendrinant viską, noriu pasakyt, kad geriau ieškoti iškart originalią apdailą arba kitaip sakant OEM, nes viskas iškart tinka bei atitinka. Nieko nereikia modifikuoti, kad buferius pritvirtinti arba jai labai gaila pinigų galima rasti kokybiškas kopijas, kurios tikrai gerai užsidės, bet aišku bus matyt, kad neoriginali apdaila uždeta, bet apie tai vėliau. Sekančioje savo autoblogo dalyje papasakosiu apie R32 išmetimą.
Komentarai (0) Rašyti komentarą