edgar
edgar
Vilnius
Mano automobiliai: Volkswagen Golf Mk4 Golf MK4

Orinė važiuoklė 1 dalys

  • Įrašo kategorija: Tiuningas
  • Darbų/įvykio data: 2019-04-21
Sveiki,
Atėjo laikas papasakoti apie įdomiausią modifikaciją mano mašinoje - orinės važiuoklės nupirkimas ir instaliavimas. Bus keletas auto žurnalų, nes informacijos daug.
Pradėsiu nuo oro parinkimo. Buvo du pasirinkimai:
Pirmas - nupirkti Airlift pilną komplektą.
Antras - nupirkti lenkišką orą.
Pradėsime nuo pirmo varianto - žinomos amerikietiškos firmos važiuoklė – Airlift. Jie teikia pilnus komplektus įskaitant valdymą, kompresorių, resiverį, laidus, amortizatorius taip pat teikia ir atsargines detales. Kas liečia būtent amortizatorius, tai Airlift teikia du pasirinkimus, kai kuriems modeliams. Vienas tai Slam serijos amortizatoriai. Pigesnis variantas be kažkokių papildomų funkcijų arba priedų, pavyzdžiui, traukės kitokios, važiuoklės dalis pagalvėms sumontuoti į galą, patį amortizatorių į galą kur yra spyruoklė atskirai. Pirmoje ir antroje foto matosi 4 Golfo priekinis amortizatorius ir galinė pagalvė.


Kitas komplektas tai Airlift Performance serija, kuri matosi antroje foto. Ji iškart brangesnė, nes patys amortizatoriai jau skiriasi nuo Slam visuose aspektuose. Priekiniai amortizatoriai turi išvertimo reguliavimą iki trijų laipsnių. Galimas 30-imt padėties kietumo reguliavimas ir tuo pačiu papildomai aukščio reguliavimas, nes amortizatorius coilo tipo. Pliusas kad, gali nuleisti labai žemai mašiną jai leis važiuoklė, bet minusas tame kad, aukuoji važiavimo aukštį, nes su Slam amortizatoriais galima nustatyti gamyklišką aukštį. Kai kurie sakė, net gaudavosi šiek tiek aukščiau pakelti mašiną, bet tuo tarpu dingsta galimybė gauti maksimalų nusileidimą. Dropo pakaks, bet toks kurį gali gauti su Performance serija negausi su Slam, prie galines pagalvės prisideda štokas su kietumo reguliavimu ir taip pat aukščio reguliavimo.


. Pliusas tame kad, nereikia pirkti trumpesnio štoko norint tūrėti didesnį dropą. Minusas kad, dėl rankovės tipo pagalvės negalima bus nuleisti labai žemai mašinos, nes šio tipo pagalvės puikiai tinka labai aukštai pakelti mašiną. Geriausiai tiktų „močiutės“ tipo, kaip jas vadina, pagalvės susidedančios iš dvejų „bubliku“, kurie leidžia gauti maksimalų dropą.
Važiuoklė valdoma kompiuteriu per pultelį, kompiuteryje sumontuoti 6 vožtuvai: 4 valdo kiekviena ratą, o vienas gauna orą iš resiverio, likęs išleidžia orą, kai mašina nusileidžia. Per pultą gali kalibruoti sistema nustatinėti resiverio slėgį, taip pat matuoti per kiek laiko pripučia kompresoriai resiveri nuo tam tikro slėgio.
Kompiuteris ir visa sistema naudoja sujungimus vadinamus greičiu jungtimi, kur tiesiog įkiši oro liniją ir ji užsifiksuoja. Pliusas kad, greit galima ištraukti oro liniją, minusas - reikia labai lygiai atpjauti oro linija arba vamzdį, nes tai gali daryti įtakaką į oro nutikėjimą. Yra dvejų modifikacijų oro linijų sistema. Mažesnė tai 1/4 inčų oro linijos ir didesnė 3/8 inčų oro linijos. Taip pat Airlift teikia visas instrukcijas instaliavimui: laidus, pajungimus, kitaip sakant jie pateikia viską ko reikės. Tau, tiesiog reikės pajungi, tai yra, sujungi fiškes ir viskas veikia.

Antras variantas tai buvo pigesnis kaip aš ji vadinu surink pats rinkinys. Lenkiškas rinkinys kurį galima surinkti iki 1000 Eurų. Firma teikia atskirai pagalves, kur gali sumontuoti ant savų coilu vietoj spyruoklių. Taip pat amortizatorius su pagalvėmis sumontuotais kad, nereikėtų pačiam knistis. Valdymą teikia irgi savo. Turi 4 ratų valdymą atskirai, taip pat dvejų ašių, kuris kelia tik priekį arba tik galą. Galimas kėlimas visos mašinos vienu mietu. Nuo to kaina ir atitinkamai skirsis. Iš pliusų galiu pasakyti kad, galima naudoti sandaresnius sujungimus, juos prijungiant prie reguliavimo vožtuvų ir tarp oro išvedžiojimų. Taip pat galima montuoti didesnio skersmens oro linijas be papildomu modifikacijų, tai reikėtų atlikti naudojant Airlift sistema.
Naudojant didesnio skersmens oro linijas, jos leis greičiau kilnoti mašiną, bet tai darys blogą įtaka pagalvėms ko pasėkoje reikės jas keisti.
Atsilepimai apie šia važiuoklę nelabai ir geri, nes pas daugumą leisdavo orą per sregį, kur užsisuka pagalvė arba tiesiog per pačia pagalvę. Visus laidus reikia pačiam nupirkti, sulituoti, taip pat instrukcijoje paminėta, kokio skersmens imti laidus, kaip montuoti. Paliginus su Airlift kur gauni viską ko reikia ir tikrai teisingai pajungsi, čia tu tiesiog gauni trumpą instrukciją ir ką reikia nusipirkti pačiam ko pasėkoje galima blogai pajungti. Nuotraukoje pavaizduota paprasto rinkinuko komplektacija.

Surinkus visa informaciją buvo nuspręsta nupirkti būtent Airlift kompanijos komplektą, nes nenorėjau kažką konstruoti ir tūrėti ateity problemų. Norėjosi kokybės iš važiuoklės tai nupirkau būtent performance serijos komplektą, nors buvo pamąstymų apseiti pigesniu su Slam serijos. Tačiau žinau save kad, po to pradėsiu gailėtis kodėl nenupirkau to. Po apsisprendimo pradėjau naršyti internete kas parduoda Europoje oro komplektus ir radau Intermotiv įmonę, kuri randasi UK. Jie mielai man padėjo išrinkti rinkinį, buvo nuspręsta papildomai nupirkti laidus antram kompresoriui, nes pamasčiau kad, pripusti 4 Gallonų ( apytiksliai 15 litru) resiverį su vienu kompresoriumi užtruks ilgai. Valdymas buvo parinktas V2 tuo momentu paskutinis prieš naujus valdymus. Pati oro linija buvo 3/8 inčų norėjosi šiek tiek greitesnio oro. Po komplekto sudarymo aš užsakiau ji, po savaites atkeliavo mano rinkinis apačioje parodytas rinkinis ir juo aprašymas:
AirLift Performance pack:
Front AirLift Performance kit threaded body struts
rear AirLift performance kit threaded body dampers
Autopilot V2 managment system
4 gallon tank
Dual Viar 444c compressors
Water trap
3/8 lines

Prie to paties nupirkau oro įforminimo detales, nes buvo nuspręsta įforminti orą bagažinėje kuo gražiau, nes pastebėjau kad, Lietuvoje tai nebuvo populiaru ir tik keletas mašinų ir turėjo šiokį tokį įforminimą. Šiandien bus tiek, pratesime jau antroj dalyje kur jau papasakosiu instaliavimo eigą.
Komentarai (0) Rašyti komentarą