edgar
edgar
Vilnius
Mano automobiliai: Volkswagen Golf Mk4 Golf MK4

INNFAB važiuoklė

  • Įrašo kategorija: Tiuningas
  • Darbų/įvykio data: 2019-07-21
Sveiki,
Pagaliau atsiradus laisvam laikui puoliau rašyti naują straipsnį apie Golfo modifikacijas.
Šiandien papasakosiu apie didelį važiuoklės atnaujinimą. Viskas prasidėjo, kai įstačiau orinę važiuoklę ir priekinė automobilio dalis nekrito tiek kiek norėjau. Teko sėsti prie kompiuterio ir ieškoti, kaip galima sužeminti mašiną dar labiau ir forume radau atsakymą. Tiksliau nuorodą į INNFAB puslapį. INNFAB įmonė užsiiminėja nestandartinių dalių gamyba. Susiradus pažystamus, kas galėtų atgabenti dalis, užsakiau jas. Tai buvo: Variklio prastavkės, kad pakelti aukščiau variklį, vairo traukės, šakės ir variklio traversas. Toliau, detaliau papasakosiu apie kiekvieną pirkinį.
Pradėsime nuo variklio prastavkių. Kaip matote nuotraukoje apačioje- tai paprastos prastavkes tam tikro storio, kurios montuojasi tarp kėbulo ir variklio pagalvių ir taip pakeliamas variklis ant pora centimetru, to dėka kažkiek apsaugomas karteris važinėjant žemai.


Kitas pirkinys - vairo traukės. Skirtumas nuo paprastų traukių yra tame, kad mano nusipirktos turi išlenkimą ir dėka to leidžia žemiau nuleisti mašiną nepjaunant lonžerono, kaip tai daro kaikurie. Taip pat yra atveju kai tvirtinama vairo traukė ne iš viršaus į apačią, o atvirkščiai iš apačios į viršų gaunant dar didesnį atstumą nuo lonžerono.


Toliau- šakės, galiu teigti, kad tai vienas iš įdomesnių pirkinių. Jos taip pat skirtos didesniam mašinos nuleidimui. Pačios šakės pilnai perdirbtos tai kompaktiška konstrukcija naudojant šarnyrus, kaip sujungimus, tai pailgina jos gyvybiškumą. Palyginus jas su salinblokais yapč tuo atveju, kai vairuojame agresyviai. Nepaisant to, šakės turi kasterio reguliavimo galimybę ir išvertimo galimybę. Pliusas tame, kad galima jos sumontuoti ant seno traverso, taigi nereikia kažko perdarinėti. Mano pastebėjimai minusų srityje pakankamai minimalūs, tai gaunasi mažas išlenkimas naudojant šakes ir montuojant plačius ratus, to pasėkoje išsukant vairą pilnai ratas remsis į šakę ir trinsis į ją.



Ir pabaigai - variklio traversas, tai pats įdomiausias pirkinys. Mano atveju tai buvo patobulintas palengvintas raversas, kuris montuojamas tik su pakeltu varikliu. Kodėl su pakeltu? Nes traversas pakelia važiuoklę maždaug vienu inču, kaip suprantate šitas „triukas“ padeda stipriai sužeminti mašinos priekį. Be to jis sukonstruotas maksimaliai paprastai tam, kad pasiekti kuo didesnį nusileidimą. Kalbant apie traversa, reikia nepamiršti, kaip jis pakelia važiuoklę, tai tiesiog jis tvirtinasi tiesiogiai prie mašinos kėbulo be salenbloku, kurie senam traverse užima vietos. Norint jį įmontuoti į mašiną reikia prapjauti didesne skylę vietoje kur vairo kolonėlė susijungia su vairu (nuotraukose parodyta), tai reikalinga tam , kad vairo stiprintuvui butu kur pasikelti į viršų. Perkant variklio treversą visos dalys atkeliauja su viskuo ko reikės instaliavimui, taip pat su instrukcija. Galu gale vaizdas važiuokles buvo toksai.





Kalbant apie važiavimo kokybę, tai ji pagerėjo. Pakaba tapo standesnė ir leisdavo nuleisti mašiną maksimaliai žemai.
P.S šiuo metu, kiek teko domėtis, tokios dalys jau nebe gaminamos ir neparduodamos, kalbant apie mano golfą tai vienintelė mašina su pilnai sumontuotu INNFAB pakabos komplektu.
Komentarai (0) Rašyti komentarą