edgar
edgar
Vilnius
Mano automobiliai: Volkswagen Golf Mk4 Golf MK4

Volkswagen Golf Mk4 - Galingumo didinimas ir stabdžių tobulinimas

  • Įrašo kategorija: Tiuningas
  • Darbų/įvykio data: 2019-05-19
Sveiki,
Kaip ir bet koks projektas be modifikacijų nebuvo paliktas ir variklis. Pabendravau su draugais, jie patarė kreiptis pas galios didinimą išmanančias įmones. Viena iš jų tapo „Diesel Animals“, pakalbėjus su jais nusprendėm pradėti nuo purkštukų to pasėkoje mašinoje atsirado „ DSSR“ firmos purkštukų antgaliai su pralaidumu 0.280. Kaip ir visuomet, po naujo pirkinio mašina trumpam užsuka patobulinimui į garažą, antgaliai buvo sureguliuoti 300 bar, po instaliavimo darbų užsirašiau programavimui ir ant stendo. Galutinai gavau tokius skaičius 121 kw ir 304 Nm, tiek gavosi su išpjautu katalizatoriumi ir hibridine turbina. Palyginimui gamykliškai buvo 81 kw ir 200 Nm.




Gavus tokį galingumą ir žinant, kad dar ji bus padidinta pradėjau mastyti apie stabdymo efektyvumą tai yra didesnių stabdžių įmontavimą į mašiną. Standartiškai mašinos gale buvo 231mm skersmens stabdžiai neventiliuojami, priekyje 280mm skersmens. Kadang kaip ir minėjau, stabdžiai buvo per silpni, kibau į paieškas į prieki ieškojau 312mm skersmens stabdžių. Reikėjo ieškoti ne tik stabdžių suportų, stabdžių diskų bet ir visos stupicos, nes rėmas tvirtinimui suporto ėjo atskirai. Buvau radęs nuo Golf 4 variklio 2,8 benzino, pilna stupicą surinktą. Su galu teko pasikankinti, nes rasti galui 252mm stabdžių komplektą nėra lengva, nes tokie stabdžiai stovėjo ant 4 varomų ratų modelių. Mano atveju, kai mašina yra varoma priekiu, keturių varomų ratų modelio rėmas yra netinkamas suportui tvirtinti, nes stovi kitu kampu. Po ilgų paieškų radau visa komplektą su ventiliuojamais stabdžiais nuo Seat Leon Cupra R modelio priekiu varomo. Nupirkus viska taip pat atrestauravau, nudažiau stabdžius ir viską sudėjau į mašiną, rezultatas žemiau.




Komentarai (0) Rašyti komentarą