Mercedes-Benz G 55 AMG (W463) - Tepalu keitimas. Rekomendacijos

  • Įrašo kategorija: Savarankiškas remontas
  • Darbų/įvykio data: 2020-01-18
Tepalu keitimas. Rekomendacijos
Tepalu keitimas. Keli patarimai ir rekomendacijos, kaip pakeisti tepalus, prailginti variklio tarnavimo laiką ir sutaupyti gana padorią pinigų sumą būsimiems remontams. Taip pat papasakosime, kaip savo rankomis pakeisti variklyje esančius tepalus ir atsakysime į klausimą ar reikia kiekvieną kartą keičiant telapus, keisti ir tepalų filtrą.

Kaip pakeisti variklio telapus?
Tepalų keitimo procesas įvairių markių automobilių varikliuose beveik nesiskiria. Jei ketinate visus darbus atlikti savarankiškai, pirmiausia reikia pasirinkti tepalus pagal variklio tipą, senus tepalus reikia nuleisti ir ivertinti jų spalvą bei nustatyti priemaišų buvimą.

Tepalų priemaišai gali būti organinės (anglies sankaupos) ir neorganinės (kelių dulkės). Pagal tai yra nustatoma, ar reikia praplauti variklį, ar galima pakesti tepalus ir neplaunant. Pilant naujus tepalus, paprastai keičiamas tepalų filtras, po kurio variklio tepalų keitimas skaitomas baigtu.

Ar keiciant tepalus reikia keisti tepalų filtra?
Taip, keičiant variklio alyvą, būtina pakeisti ir alyvos filtrą. Jei keičiate alyvą autoservise, alyvos keitimo paslauga taip pat apima alyvos filtro keitimą.

Kodel reikia keisti alyvos filtra?
Variklio veikimas su užsikimšusiu alyvos filtru prilygsta variklio veikimui be filtro. Kadangi alyva pereina per filtrą, kiekvieną kartą keičiant tepalą, reikia pakeisti filtrą, nes normalios eksploatacijos metu jis jau bus užsikimšęs per 8000 km, ir alyva pateks į variklį nefiltruota, ir pagreitins jo susidèvèjimą. Nors avarinė slėgio lemputė nešvies.

Variklio alyvos keitimo patarimai
1. Dažniau keiskite tepalus! Nei vienas oro filtras ne sulaikys visas ore esančias dulkes ir nei vienas kuro filtras ne sulaikys priemaišu, kurios parduodamos mūsų degalinėse kartu su degalais, kaip nemokamas bonusas.

2. Negalima piktnaudžiauti „greitaisiais“ aliejaus pakeitimais. Vakuuminės alyvos keitimas yra blogas, nes variklyje liks daug daugiau senos alyvos, nei naudojant tradicinį nuleidimo mechanizmą.

3. Atidžiai rinkitės variklio alyvą. Pirkite tik transporto priemonės gamintojo patvirtintas variklio alyvas. Atminkite, kad klampumas yra toli gražu ne pats svarbiausias parametras.

4. Niekada nenaudokite jokių papildomų skysčių variklinėje alyvoje! Papildomi skysčiai gali padaryti daug žalos, priemaišų poveikis gali būti labai trumpalaikis.

5. Nepirkite variklinių alyva iš abejotinų pardavėjų! Padirbta variklio alyva 100% neatitiks automobilių gamintojo reikalavimų, todėl variklis gali sugesti pakankamai greitai.

6. Netaupykite ant filtru! Atminkite, kad kiekviena dulkių dalelė, pratekančia per filtrą į variklį, tampa puikia abrazyvine medžiaga, naikinančia jūsų variklio tarpus ir vidinius pavirš

7. Kaskart keičiant tepalus patikrinkite ir važiuoklę! Už labai nedidelį papildomą mokestį įgysite pasitikėjimą savo automobiliu. Elektrinio ar net galios bloko gedimas kelyje pasibaigs technine pagalba, tačiau netikėtumai važiuoklėje gali sukelti nepataisomų pasekmių.

Straipsni paruose technine pagalbos kelyje https://www.pigustralas.lt/ vadovas Jan Barscevskij.
Komentarai (0) Rašyti komentarą